Astım İlaçlarının Yan Etkileri

Prof. Dr. Elif Dağlı

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı

9 Video

Uzmanın Tüm Videoları

884 İzlenme

Prof. Dr. Elif Dağlı ''Astım İlaçlarının Yan Etkilerini'' anlatıyor.

 

 

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Elif Dağlı astım ilaçlarının yan etkilerini iamistanbul.tv takipçileri için anlattı.

 

 

Prof. Dr. Dağlı, astım ilaçlarının yan etkilerinin olmadığını, bağımlılık yapmadığını ve korkulucak bir nedenin olmadığını söyledi.

 

Boyun Ağrısının Nedenleri

Prof. Dr. Turan Uslu, Boy...

Alzheimer Hastaları Nasıl Beslenmelidir?

Prof. Dr. Safiye Bilgin, ...

Hemşirelerin Görevleri

Prof. Dr. Aytolan Yıldı...

Diyabetli Ayak Bakımı

Ayak Sağlığı Uzmanı ...

Pembe Estetik Nedir?

Yrd. Doç. Dr. Burcu Kar...

Zehirli Guatr Nedir?

Prof. Dr. Orhan Gedikli, ...

İltihaplı Romatizmal Hastalıklar Nelerdir?

Prof. Dr. Turan Uslu, “...

Alzheimer Hastalarına Özel Bakım Evleri

Prof. Dr. Safiye Bilgin, ...

Doğum Lekesi Tedavi Yöntemleri

Dermatoloji Uzmanı Dr. G...

Ortodonti Nedir?

Prof. Dr. Tülin Arun, "O...